Arrêt de service lundi 11 juillet de 12h30 à 13h : tous les sites du CCSD (HAL, EpiSciences, SciencesConf, AureHAL) seront inaccessibles (branchement réseau à modifier)
Accéder directement au contenu Accéder directement à la navigation
Autre publication

Strategy Formulation at Audi

Abstract : Despite a global context characterised by the economic crisis, the German company Audi (Volkswagen group) continues to be very successful, notably in international markets. The company has the ambition to become the global leader in the "premium" segment, overtaking its two major competitors BMW and Mercedes. This case-study presents the strategy formulation developed by Audi to conquer international markets.
Type de document :
Autre publication
Liste complète des métadonnées

https://hal-univ-lyon3.archives-ouvertes.fr/hal-00957178
Contributeur : Ulrike Mayrhofer Connectez-vous pour contacter le contributeur
Soumis le : dimanche 9 mars 2014 - 13:33:57
Dernière modification le : jeudi 17 février 2022 - 12:18:03

Identifiants

  • HAL Id : hal-00957178, version 1

Collections

Citation

Sylvie Hertrich, Ulrike Mayrhofer. Strategy Formulation at Audi. 2014, pp. 448-451. ⟨hal-00957178⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

276