Accéder directement au contenu Accéder directement à la navigation
Autre publication

Abercrombie & Fitch : Expanding into the European Market

Abstract : The US Group Abercrombie & Fitch sells clothes and accessories under four brands : Abercrombie & Fitch, abercrombie kids, Hollister Co. and Gilly Hicks. This case-study focuses on the expansion strategy and experiential marketing of the company in the European market.
Type de document :
Autre publication
Liste complète des métadonnées

https://hal-univ-lyon3.archives-ouvertes.fr/hal-00957177
Contributeur : Ulrike Mayrhofer Connectez-vous pour contacter le contributeur
Soumis le : dimanche 9 mars 2014 - 13:24:37
Dernière modification le : jeudi 17 février 2022 - 12:18:03

Identifiants

  • HAL Id : hal-00957177, version 1

Collections

Citation

Ulrike Mayrhofer, Claire Roederer. Abercrombie & Fitch : Expanding into the European Market. 2014, pp. 468-472. ⟨hal-00957177⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

850